Kauniaisten kaupunginvaltuusto päätti kokouksessaan 18.5. selvin luvuin, että Kauniainen ei osallistu alueelliseen yhteistyöhön pyöräpalvelun osalta. Kaupunginjohtaja Christoffer Masarin mukaan asian ratkaisivat taloudelliset syyt.
– Valtuutettujen mielestä kaupunkipyörät sinänsä olisivat ihan hyvä asia. Mutta taloudellinen tilanne ei ole paras mahdollinen, ja tulevina vuosina meillä on luvassa suuria säästötarpeita monissa palveluissa. Katsottiin, että meidän on keskityttävä ydintehtäviimme ja lakisääteisiin palveluihin, Masar sanoo lehdistötiedotteessa.




